
E-Ticaret Akademisi Eğitimleri, Müşteri Hizmetleri Yönetimi eğitim konuları nelerdir?
Soru Kayıt Tarihi: 4 Temmuz 2025
Merhaba!
E-Ticaret Akademisi`nde sunulan Müşteri Hizmetleri Yönetimi eğitim konuları oldukça kapsamlı Bu içerikler işini büyütmende sana rehberlik edecektir. Şimdi bu konulara birlikte bakalım:
• İptal ve İade Süreç Yönetimi: İptal ve iade işlemlerini nasıl yöneteceğinizi öğrenmek.
• Müşteri Memnuniyeti Değerlendirme: Müşteri memnuniyetini nasıl ölçüp değerlendirebileceğinizi keşfetmek.
• Müşteri Hizmetleri Yapısının Kurgulanması: Etkili bir müşteri hizmetleri yapısının nasıl oluşturulacağını öğrenmek.
• Müşteri Hizmetleri Yönetimi Giriş: Müşteri hizmetlerinin temel prensiplerini ve yönetimini anlamak.
• Çağrı Merkezi Yönetimi: Çağrı merkezi süreçlerinin nasıl yönetileceğini öğrenmek.
• Chatbot Kurgusunun Yapılması: Chatbotların nasıl kurgulanacağını ve kullanılacağını öğrenmek.
Daha detaylı bilgi için çevirimiçi eğitimlere https://www.eticaret.gov.tr/cevrimiciegitim/5-musteri-hizmetleri-yonetimi-18 adresine tıklayarak bir göz atabilirsin.
Bu eğitim konuları, e-ticaret işinizde müşteri hizmetlerini etkin bir şekilde yönetmene yardımcı olacak. Haydi sıra sende!
E-Ticaret Akademisi`nde sunulan Müşteri Hizmetleri Yönetimi eğitim konuları oldukça kapsamlı Bu içerikler işini büyütmende sana rehberlik edecektir. Şimdi bu konulara birlikte bakalım:
• İptal ve İade Süreç Yönetimi: İptal ve iade işlemlerini nasıl yöneteceğinizi öğrenmek.
• Müşteri Memnuniyeti Değerlendirme: Müşteri memnuniyetini nasıl ölçüp değerlendirebileceğinizi keşfetmek.
• Müşteri Hizmetleri Yapısının Kurgulanması: Etkili bir müşteri hizmetleri yapısının nasıl oluşturulacağını öğrenmek.
• Müşteri Hizmetleri Yönetimi Giriş: Müşteri hizmetlerinin temel prensiplerini ve yönetimini anlamak.
• Çağrı Merkezi Yönetimi: Çağrı merkezi süreçlerinin nasıl yönetileceğini öğrenmek.
• Chatbot Kurgusunun Yapılması: Chatbotların nasıl kurgulanacağını ve kullanılacağını öğrenmek.
Daha detaylı bilgi için çevirimiçi eğitimlere https://www.eticaret.gov.tr/cevrimiciegitim/5-musteri-hizmetleri-yonetimi-18 adresine tıklayarak bir göz atabilirsin.
Bu eğitim konuları, e-ticaret işinizde müşteri hizmetlerini etkin bir şekilde yönetmene yardımcı olacak. Haydi sıra sende!
Son Güncelleme Tarihi: 10 Eylül 2025
Bu soru 8 defa görüntülenmiştir.